چشم انتظارمن نباش


ghasedak bolori

چشم انتظارمن نباش سفرتمومي نداره
عمرخوشي من وتوديگه دوومي نداره
چشم انتظارمن نباش قصه به آخرش رسيده
پرنده عشق توشبونه ازقفس پريده
توروخداباگريه هات ديگه پشيمونم نكن
ميون آغوش خودت دوباره پنهونم نكن
توروخداباگريه هات جون من وبه لب نيار
توكوله بارسفرم براي من نشون نزار
نگات وبه جاده ندوزاميدبرگشتني نيست
نگوچراميخواي بري بعضي چيزاگفتني نيست
چشم انتظارمن نباش محاله برگشتن من
عشقموازيادت ببر گناهشم گردن من
توروخدا باگريه هات ديگه پشيمونم نكن
ميون آغوش خودت دوباره پنهونم نكن
توروخداباگريه هات جون من وبه لب نيار
توكوله بارسفرم براي من نشون نزار

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:,ساعت 17:53 توسط hiva.m| |


Power By: LoxBlog.Com